close

PINKY
詞:白井裕紀/新 美香 曲:亞美/宮崎 步 中文翻譯:CHING

怯えないで Look in to my eyes baby
不要害羞 看著我的眼睛
愛しくて You make me feel like a tiger
讓我想愛你 妳讓我覺得自己像隻老虎

I feel you close to me ほどけなくて
我可以感覺你在我附近 不要離開
I need you by my side ちぎれそうな愛
我需要你在我身邊 像是快要崩壞的愛

Hey you are my PINKY never cheat on me
嘿 你是我的妞 永遠都別欺騙我
赤い糸で縛って
用紅色的線將我綁住
Do the shake your body come and call about it
使喚你的身體搖擺
耳元でささやいて
在我耳邊細語

Ah tell me what your secret?
啊 告訴我你的秘密

隠さないで・・・
不要有隱瞞


魅せてあげる Make a promise with me baby
誘惑我 給我一個承諾
どこまでも Don't you fool me like a lier
不管在哪裡 別像個騙子一樣玩弄我

I want to lose control 重なり合う  
我想失去控制 讓我跟你合而為一
I want be your night とけるよな愛
想成為你的夜晚 像是要溶化的愛

Hey you drive me crazy you light me on fire
嘿 我要為你發瘋了妳將我點著火
絡み合う指先で
交纏的指尖
Come on baby funky you make me feel sexy
來吧寶貝 你的壞讓我感覺自己很性感
感じ合うその全て
感受彼此的一切

Ah tell me what's your secret?
啊 告訴我你的秘密

隠さないで・・・
不要有隱瞞

Hey you are my PINKY never cheat on me
嘿 你是我的妞 永遠都別欺騙我
赤い糸で縛って
用紅色的線將我綁住
Do the shake your body come and call about it
使喚你的身體搖擺
耳元でささやいて
在我耳邊細語

Hey you drive me crazy you light me on fire
嘿 我要為你發瘋了妳將我點著火
絡み合う指先で
交纏的指尖
Come on baby funky you make me feel sexy
來吧寶貝 你的壞讓我感覺自己很性感
感じ合うその全て
感受彼此的一切

Ah tell me what your secret?
啊 告訴我你的秘密

隠さないで・・・
不要有隱瞞

唇で黙らせて・・・
用你的雙唇讓我閉嘴
arrow
arrow
    全站熱搜

    ijrny24 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()