Everytime I Look At You
by:Il Divo 翻譯:CHING

I used to think that I was strong
我總認為我是堅強的
I realise now I was wrong
但我發現我錯了
'Cause every time I see your face
因為每當我見到你的臉
My mind becomes an empty space
我的腦海剩下的只有空白
And with you lying next to me
而當你躺在我身旁
Feels Like I can hardly breathe
感覺我幾乎不能呼吸

I close my eyes
我闔上了眼
The moment I surrender to you
就在我屈服於你的那一刻起
Let love be blind
讓愛盲目
Innocent and tenderly true
純實而忠誠的
So lead me through tonight
帶領我穿越夜晚
But please turn out the light
但請你 把燈都熄滅
'Cause I'm lost every time I look at you
因為在每一次凝望你 我迷失了自己

And in the morning when you go
而當早晨你離開時
Wake me gently so I'll know
請喚醒我讓我懂得
That loving you was not a dream
愛你不只是個夢
And whisper softly what it means to be with me
低聲耳語 告訴我跟我在一起的意義
Then every moment we're apart
每當我們分離
Will be a lifetime to my heart
對我的心來說像是隔了整個生命

I close my eyes
我闔上了眼
The moment I surrender to you
就在我屈服於你的那一刻起
Let love be blind
讓愛盲目
Innocent and tenderly true
純實而忠誠的
So lead me through tonight
帶領我穿越夜晚
But please, please turn out the light
但請你 請你把燈都熄滅
'Cause I'm lost every time I look at you
因為在每一次凝望你 我迷失了自己
Lost. Every time I look at you
迷失 在每一次凝望你
arrow
arrow
    全站熱搜

    ijrny24 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()