close

Perfect Day
作詞:Jimmy Harry 作曲:Danielle Brisebois 中文翻譯:ching

I was Fading last night,
前一晚我我幾乎要逝去了
Lost out in the cold,
迷失在寒冷之中
Couldnt see the light,
看不見光亮
Then she opened up the door.
那時的她將門打了開

I came in from the dark,
我從黑暗中進來
And Fell Into Her Arms,
跌進他的雙臂裡
Just in time,
時間剛好

And Now i know that i've,
而現在我知道我已
Have left the past behind, Wont let it go.
已將過去放在腦後,卻無法放手

You could tell me tonight,
今晚你可以告訴我了
That maybe the world would end,
說這世界可能會毀滅
That the sun wouldnt rise,
說太陽可能不會再昇起
Or it was gonna rain again.
或是又要開始下雨了
Just as long as shes in my arms,
只要她停留在我的懷裡
Its gonna be a perfect day.
就會是完美的一天

Theres a look in her eyes,
他的眼睛裡有些什麼
It makes me feel alright.
讓我感到安心
It lights the perfect sky,
點出完美的天空
That i couldnt see before.
是我從沒看過的
That she helped me to find.
是她幫助我找到的
Now that ive seen her shine.
現在我看過他發光
I know that ill never be alone
我知道我不會在寂寞

cause Now i know that I,
因為現在我知道我已
have love I can’t deny, Wont let it go.
有無法否認的愛,而不會讓他走掉

You could tell me tonight,
今晚你可以告訴我了
That maybe the world would end,
說這世界可能會毀滅
That the sun wouldnt rise,
說太陽可能不會再昇起
Or it was gonna rain again.
或是又要開始下雨了
Just as long as shes in my arms,
只要她停留在我的懷裡
Its gonna be a perfect day.
就會是完美的一天
Its gonna be a perfect day.
就會是完美的一天

I think i lost you in another life,
我想我把你遺失在另一個生命裡
A part of me that i left behind.
一部份被忘在後面的我
I wont go up without you.
沒有你我不會繼續走下去

And now i know that i've,
而現在我知道我已
have put the past behind,
已將過去放在腦後
Ill let it go.
我放手

You could tell me tonight,
今晚你可以告訴我了
That maybe the world would end,
說這世界可能會毀滅
That the sun wouldnt rise,
說太陽可能不會再昇起
Or it was gonna rain again.
或是又要開始下雨了
Just as long as shes in my arms,
只要她停留在我的懷裡
Its gonna be a perfect day.
就會是完美的一天

You could tell me tonight,
今晚你可以告訴我了
That maybe the world would end,
說這世界可能會毀滅
That the sun wouldnt rise,
說太陽可能不會再昇起
Or it was gonna rain again.
或是又要開始下雨了
Just as long as shes in my arms,
只要她停留在我的懷裡
Its gonna be a perfect day.
就會是完美的一天

Its gonna be a perfect day
今天會是完美的一天

________________________

當初是因為w-inds翻唱這首歌才知道CLAY AIKEN的

CLAY是全美百大歌手之一
聲音很有特色

這首歌,是在講
只要跟最愛的人在一起
即使世界毀滅,也會是完美的一天

我說 愛情真偉大呐= =
arrow
arrow
    全站熱搜

    ijrny24 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()