close

A Better Man
by Shayne Ward 翻譯:CHING

Until the oceans all run dry
直到海洋都乾枯了
Until the stars fall from the sky
直到星星都從天空墜落了
Even if words dont seem to rhyme
即使歌詞不怎麼押韻
I'll be addicted to your smile
我會沉迷於你的笑容

And if the wind blows out the sun
而就算風把太陽吹走了
I'll still believe you are the one
我仍會相信你是那個對的人
No matter what we're going through
無論我們正面對著什麼
I'll plan to spend my nights with you
我都計劃要跟你一起度過

I promise you my heart wont fade
我像你保證我的心 不會淡去
I swear to you my soul always
我像你發誓我的靈魂 永遠
It isnt hard to understand
其實不難理解
You're making me a better man
你讓我成為一個更好的人

Baby my love will say it all
我的愛會說明一切
I'll always catch you when you fall
當你失落我會拉住你
And if the hard times get too much
要是難過的時間太多了
I'll still be craving for your touch
我仍渴望你的接觸

I promise you my heart wont fade
我像你保證我的心 不會淡去
I swear to you my soul always
我像你發誓我的靈魂 永遠
It isnt hard to understand
其實不難理解
You're making me a better man
你讓我成為一個更好的人

I dedicate my world
我獻出我的世界
I dedicate my all
我獻出我的全部
For every moment
每一刻
Your leaving me breathless
你都讓我無法呼吸

I dedicate my touch
我獻出我的感動
Forevers not enough
就算是永遠也不夠
I wanna hold on
我想要跟隨
I just wanna hold on to you
我只想要緊緊跟隨你

I promise you my heart wont fade
我像你保證我的心 不會淡去
I swear to you my soul always
我像你發誓我的靈魂 永遠
It isnt hard to understand
其實不難理解
You're making me a better man
你讓我成為一個更好的人
It isnt hard to understand, your making me a better man
其實並不難理解 你讓我成為一個更好的人

-----------------------------------------------------------------------------------
小三 因為不懂事 我曾誓言要相信你
現在高二 因為懂事了 我決定跟隨你

但在我夠資格以前
我不會輕易對任何人說出 我愛你 之類的話語
就讓他先藏在我心裡

等到我有資格 我會讓全世界都知道
到我成為一個更好的人
cause i want You to be proud of loving me too
arrow
arrow
    全站熱搜

    ijrny24 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()